Produkty zakupione w naszym sklepie możesz zwrócić w ciągu 14 dni, od momentu dostarczenia przesyłki.
Jak wygląda proces dokonania zwrotu?
1. Obowiązkowo musisz posiadać konto klienta na ten sam adres e-mail, z którego zostało złożone zamówienie. Konto pozwoli na sprawne i szybkie przejście procesu zwrotu.
a. Jeśli posiadasz Konto Klienta - przejdź od razu do punktu 2.
b. Jeśli Twój zakup dokonany był bez zakładania konta, możesz przekształcić teraz Konto Gościa w Konto Klienta.
Aby to zrobić wpisz numer zamówienia i adres e-mail na który zostało złożone tutaj: https://naree.pl/sledzenie-zamowien-gosci.
Po wyświetleniu szczegółów zamówienia przekształć Konto Gościa w Konto Klienta wpisując hasło w formularzu na dole strony:
2. jeśli posiadasz Konto Klienta w naszym sklepie zaloguj się do Panelu Klienta (login i hasło)
3. Przejdź do zakładki "HISTORIA ZAMÓWIEŃ"
4. Wybierz interesujące Cię zamówienie oraz wskaż produkty które chcesz zwrócić. Wypełnij pozostałe pola zgodnie z instrukcją i potwierdź zwrot.
5. Po poprawnym przesłaniu zgłoszenia zwrotu i jego akceptacji, na Twoim koncie pojawi się formularz zwrotu oraz
instrukcja przygotowania i wysłania paczki.
Możesz również pobrać formularz zwrotu klikając tutaj.
W przypadku jakichkolwiek problemów skontaktuj się z nami!
Naree.pl