FAQ – często zadawane pytania
Odbiory osobiste realizujemy wyłącznie w naszym Outlecie, przy ulicy Rydlówka 20. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku między 11:00 a 18:00, oraz w soboety między 10 a 16.
Zamówienia z odbiorem osobistym realizujemy w ciągu 2 dni od zaksięgowania płatności. Jak tylko zamówienie jest gotowe do odbioru informujemy Cię o tym poprzez wiadomość mailową.
Faktura za zamówienie wysyłana jest wyłącznie drogą elektroniczną, na adres mailowy podany w momencie składania zamówienia.
Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem niezwłocznie skontaktuj się z nami. Udzielimy Ci kompleksowych informacji i zaproponujemy satysfakcjonujące Cię rozwiązanie.
Przed wysłaniem do nas produktu w ramach reklamacji prosimy o wysłanie zdjęć poglądowych, umożliwiających wstępną weryfikację uszkodzenia. Po otrzymaniu odpowiedzi prosimy aby w paczce z reklamowanym produktem umieścić formularz reklamacyjny.
Koszt wysłania do nas reklamowanego produktu jest zwracany Klientowi, jeśli reklamacja zostanie pozytywnie rozpatrzona. Jeśli odesłany produkt zostanie naprawiony bądź poddany wymianie odeślemy go ponownie na nasz koszt.