FAQ – często zadawane pytania
Odbiór osobisty zamówień jest możliwy w naszym punkcie przy ul. Rydlówka 24 w Krakowie: od poniedziałku do czwartku w godz. 8:00–16:00, w piątek 8:00–18:00 oraz w sobotę 11:00–18:00.
Czas realizacji zamówienia, obejmujący skompletowanie, zapakowanie oraz przygotowanie do wysyłki, wynosi maksymalnie 2 dni robocze. Czas dostawy zależy od wybranego przewoźnika i trwa od 2 do 4 dni roboczych.
Faktura za zamówienie jest wysyłana elektronicznie na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Możesz ją również pobrać z Twojego panelu Klienta.
Jeśli wybrałaś omyłkowo odbiór osobisty jako sposób dostawy, nie martw się – korekta jest możliwa! Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem [email protected], a my pomożemy Ci w dokonaniu odpowiedniej zmiany.
Jeśli produkt lub rozmiar, który chcesz kupić, jest niedostępny, możesz zapisać się na powiadomienie o dostępności. Dzięki temu, jak tylko produkt pojawi się w naszym sklepie, zostaniesz poinformowana mailowo.
Nie oferujemy wysyłki za pobraniem – wszystkie zamówienia są realizowane na podstawie przedpłaty. Zachęcamy jednak do skorzystania z dostępnych metod płatności, takich jak PayPo, które umożliwiają wygodne zakupy z odroczoną płatnością.
Drop nowych produktów pojawia się na naszej stronie internetowej w piątki o godzinie 09:00. Szczegóły dotyczące nadchodzących kolekcji i ich premier znajdziesz w zakładce „wkrótce”.