Zwroty
Aby dokonać zgłoszenia chęci zwrotu, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Następnie wypełnij formularz zwrotu, który znajdziesz na naszej stronie internetowej i dołącz go do przesyłki zwrotnej.
Nie jest to obowiązkowe, jednak umożliwia nam to weryfikację mankamentów.
Na zgłoszenie chęci zwrotu przysługuje 14 dni od daty odebrania zamówienia. Po dokonaniu zgłoszenia, otrzymujesz kolejne 14 dni na odesłanie przesyłki. Jeśli zwrot nie zostanie zgłoszony, obowiązuje standardowy termin – 14 dni od daty odbioru na nadanie paczki zwrotnej.
Zwrot należy wysłać na adres: Naree Sp. z o.o., ul. Rydlówka 24, 30-363 Kraków, tel. 730-023-999
Wybór przewoźnika, którym wyślesz paczkę zwrotną należy do Ciebie - jeśli wybierzesz Pocztę Polską, prosimy o nadanie paczki, a nie listu, natomiast przy wysyłce przez przewoźnika InPost wybierz opcję „Paczkomat-Dom”, w przeciwnym razie paczka nie dotrze do nas.
Zwracane produkty nie muszą być zapakowane w nasze pudełka, ale powinny być odpowiednio zabezpieczone, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu.
Zwroty są weryfikowane i realizowane w kolejności ich otrzymania, a czas na ich przetworzenie wynosi 14 dni.
Środki zwracane są na to samo konto, z którego otrzymaliśmy wpłatę. W przypadku, gdy płatność była realizowana przez Pocztę Polską lub inną placówkę bankową, prosimy o wskazanie tych informacji na formularzu zwrotu.
Tak, możesz zwrócić produkt opłacony bonem podarunkowym. Środki zostaną zwrócone na voucher, który został użyty podczas finalizacji zamówienia.
Wymiana towaru zakupionego w sklepie internetowym nie jest możliwa. Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, konieczne będzie dokonanie zwrotu oraz złożenie i opłacenie nowego zamówienia.