Aby zgłosić reklamację produktu zakupionego online, wypełnij powyższy formularz, podając numer zamówienia oraz adres e-mail użyty przy zakupie. Jeśli posiadasz Konto Klienta, zostaniesz automatycznie przekierowany do modułu logowania, co przyspieszy cały proces.
Na zgłoszenie zwrotu przysługuje 14 dni od daty odebrania zamówienia. Po dokonaniu zgłoszenia, otrzymujesz kolejne 14 dni na odesłanie przesyłki. Jeśli zwrot nie zostanie zgłoszony, obowiązuje standardowy termin – 14 dni od daty odbioru na nadanie paczki zwrotnej.
Zwrot należy wysłać na adres: Naree Production Sp. z o.o., ul. Rydlówka 24, 30-363 Kraków, tel. 730-023-999
Wybór przewoźnika należy do Ciebie. Ze względu na częste opóźnienia i problemy z doręczeniem przesyłek przez Pocztę Polską, zalecamy korzystanie z usług innych przewoźników. Dzięki temu Twój zwrot zostanie przetworzony szybciej i bezpieczniej.
Zwracane produkty nie muszą być zapakowane w nasze pudełka, ale powinny być odpowiednio zabezpieczone, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu.
Zwroty są weryfikowane i realizowane w kolejności ich otrzymania, a czas na ich przetworzenie wynosi 14 dni.
Środki zwracane są na to samo konto, z którego otrzymaliśmy wpłatę. W przypadku, gdy płatność była realizowana przez Pocztę Polską lub inną placówkę bankową, prosimy o wskazanie tych informacji na formularzu zwrotu.
Tak, możesz zwrócić produkt opłacony bonem podarunkowym. Środki zostaną zwrócone na voucher, który został użyty podczas finalizacji zamówienia.
Tak! Aby dokonać wymiany, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta - [email protected].