Zwroty
Aby dokonać zwrotu wygeneruj jego chęć na koncie klienta a następnie wydrukuj formularz zwrotu lub przepisz formularz dostępny na naszej stronie internetowej ręcznie i umieść go w paczce. Jeśli składałaś/łeś zamówienie jako Gość zgłoszenie chęci zwrotu w systemie nie będzie możliwe. Wówczas wydrukuj nieuzupełniony formularz z naszej strony(znajdziesz go w zakładce zwroty). Następnie nadaj paczkę na nasz adres.
Nie jest to obowiązkowe, jednak umożliwia nam to weryfikację mankamentów.
Nasi Klienci mają 14 dni na zgłoszenie chęci zwrotu i kolejne 14 dni na nadanie do nas zamówienia. Jeśli chęć zwrotu nie zostanie odnotowana musisz nadać go w ciągu 14 dni.
Zwrot należy wysłać na adres: Naree Sp. z o.o., ul. Rydlówka 20, 30-363 Kraków, tel. 730-023-999
Wybór przewoźnika, z pomocą którego paczka zostanie zwrócona należy do Ciebie. Jeśli chcesz nadać zwrot za pośrednictwem Poczty Polskiej prosimy o nadanie jej w formie paczki, nie listu. Jeśli natomiast chcesz wysłać zwrot za pomocą paczkomatów prosimy o wybór możliwości „Paczkomat-dom”. W przeciwnym wypadku paczka nie zostanie do nas dostarczona.
Zwracane produkty nie muszą być zapakowane w nasze pudełka. Konieczne jest jednak ich odpowiednie zabezpieczenie tak aby nie uległy ewentualnym uszkodzeniom podczas transportu
Status wysłanego do nas zwrotu zmieni się gdy jego zawartość zostanie zweryfikowana. W ciągu 14 dni od momentu zmiany statusu zwrotu środki za zamówienie zostaną zwrócone na konto.
Środki zwracamy zawsze tą samą metodą jaką opłacone było zamówienie.
W sytuacji gdy zwracany towar był zakupiony ze środków z karty podarunkowej zwrot kwoty nastąpi na kartę podarunkową, w adekwatnej wysokości do wydanych środków.
Wymiana towaru zakupionego w sklepie internetowym nie jest możliwa. W sytuacji kiedy produkt nie spełnia oczekiwań Klientów konieczny jest jego zwrot oraz złożenie i opłacenie nowego zamówienia.