Pracuj w Naree

Naree Sp. z o.o., to polska marka odzieżowa, założona przez kobietę - dla Kobiet. Cechuje się niebanalnym wzornictwem, ponadczasowymi krojami i niewymuszonym stylem, który idealnie pozwala połączyć luz, elegancję i kobiecość w jednym.
Szukamy osób na stanowiska:
Twój zakres obowiązków:
- zamawianie dodatków do kolekcji,
- współpraca z bieżącymi dostawcami tkanin i dzianin w poszukiwaniu najbardziej atrakcyjnych jakości,
- projektowanie, tworzenie i zamawianie metek pralniczych,
- analiza konkurencji,
- negocjowanie cen i warunków współpracy z dostawcami,
- dbałość o terminowość dostaw
Nasze wymagania:
- zainteresowanie trendami w modzie i wysokie poczucie estetyki,
- znajomość rodzajów tkanin i umiejętność ich rozróżnienia,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- odpowiedzialność i samodzielność w działaniu,
- umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie
- ciekawą prace z możliwością rozwoju osobistego
- niezbędne narzędzia pracy
Myślisz, że ta praca jest dla Ciebie? Napisz do nas: [email protected]
Twój zakres obowiązków:
- szycie odzieży lekkiej,
- przygotowanie produkcji,
Nasze wymagania:
- obsługa produkcyjnych maszyn szyjących typu: stebnówka, overlock
- bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w wykonywaniu obowiązków
- umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie
- ciekawą prace z możliwością rozwoju osobistego
- niezbędne narzędzia pracy
Myślisz, że ta praca jest dla Ciebie? Napisz do nas: [email protected]
Twój zakres obowiązków:
- opracowanie i wdrożenie strategii marketingowo komunikacyjnej marki,
- opracowanie i wdrożenie strategii działań związanych z SEO i SEM,
- planowanie i realizacja akcji marketingowo-sprzedażowych mających na celu wsparcie sprzedaży;
- realizacja projektów content marketingowych,
- stała optymalizacja prowadzonych kampanii w celu zwiększenia efektywności,
- tworzenie oraz analiza raportów widoczności i ruchu (z wykorzystaniem Google Analytics, narzędzi do automatyzacji marketingu oraz Brand24),
- analiza trendów i wdrażanie ich do strategii;
- tworzenie materiałów informacyjno-wizerunkowych;
- współpraca z branżowym środowiskiem opiniotwórczym;
- poszukiwanie nowych form promocji i rozwoju marki;
Nasze wymagania:
- min. dwa lata doświadczenia na stanowisku specjalisty,
- doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii marketingowych,
- lekkie pióro i kreatywność w działaniu,
- umiejętność tworzenia lejka sprzedażowego,
- znajomość zagadnień związanych z komunikacją oraz budowaniem świadomości marki
Oferujemy:
- umowę o pracę lub współpracę B2B
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- niezbędne narzędzia pracy
Myślisz, że ta praca jest dla Ciebie? Napisz do nas: [email protected]



