Twój zakres obowiązków:

  • opracowanie i wdrożenie strategii marketingowo komunikacyjnej marki,
  • opracowanie i wdrożenie strategii działań związanych z SEO i SEM,
  • planowanie i realizacja akcji marketingowo-sprzedażowych mających na celu wsparcie sprzedaży;
  • realizacja projektów content marketingowych,
  • stała optymalizacja prowadzonych kampanii w celu zwiększenia efektywności,
  • tworzenie oraz analiza raportów widoczności i ruchu (z wykorzystaniem Google Analytics, narzędzi do automatyzacji marketingu oraz Brand24), 
  • analiza trendów i wdrażanie ich do strategii;
  • tworzenie materiałów informacyjno-wizerunkowych;
  • współpraca z branżowym środowiskiem opiniotwórczym;
  • poszukiwanie nowych form promocji i rozwoju marki;

Nasze wymagania:

  • min. dwa lata doświadczenia na stanowisku specjalisty,
  • doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii marketingowych,
  • lekkie pióro i kreatywność w działaniu,
  • umiejętność tworzenia lejka sprzedażowego,
  • znajomość zagadnień związanych z komunikacją oraz budowaniem świadomości marki

Oferujemy:

  • umowę o pracę lub współpracę B2B
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • niezbędne narzędzia pracy

Myślisz, że ta praca jest dla Ciebie? Napisz do nas: [email protected]

Informacje dotyczące plików cookies

Ta witryna korzysta z własnych plików cookie, aby zapewnić Ci najwyższy poziom doświadczenia na naszej stronie . Wykorzystujemy również pliki cookie stron trzecich w celu ulepszenia naszych usług, analizy a nastepnie wyświetlania reklam związanych z Twoimi preferencjami na podstawie analizy Twoich zachowań podczas nawigacji.

Zarządzanie plikami cookies

O Cookies

Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe, które są zapisywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym przez strony internetowe, które odwiedzasz. Służą do różnych celów, takich jak zapamiętywanie informacji o logowaniu użytkownika, śledzenie zachowania użytkownika w celach reklamowych i personalizacji doświadczenia przeglądania użytkownika. Istnieją dwa rodzaje plików cookie: sesyjne i trwałe. Te pierwsze są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki, podczas gdy te drugie pozostają na urządzeniu przez określony czas lub do momentu ich ręcznego usunięcia.