Marketing Manager
Twój zakres obowiązków:
- opracowanie i wdrożenie strategii marketingowo komunikacyjnej marki,
- opracowanie i wdrożenie strategii działań związanych z SEO i SEM,
- planowanie i realizacja akcji marketingowo-sprzedażowych mających na celu wsparcie sprzedaży;
- realizacja projektów content marketingowych,
- stała optymalizacja prowadzonych kampanii w celu zwiększenia efektywności,
- tworzenie oraz analiza raportów widoczności i ruchu (z wykorzystaniem Google Analytics, narzędzi do automatyzacji marketingu oraz Brand24),
- analiza trendów i wdrażanie ich do strategii;
- tworzenie materiałów informacyjno-wizerunkowych;
- współpraca z branżowym środowiskiem opiniotwórczym;
- poszukiwanie nowych form promocji i rozwoju marki;
Nasze wymagania:
- min. dwa lata doświadczenia na stanowisku specjalisty,
- doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii marketingowych,
- lekkie pióro i kreatywność w działaniu,
- umiejętność tworzenia lejka sprzedażowego,
- znajomość zagadnień związanych z komunikacją oraz budowaniem świadomości marki
Oferujemy:
- umowę o pracę lub współpracę B2B
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- niezbędne narzędzia pracy
Myślisz, że ta praca jest dla Ciebie? Napisz do nas: [email protected]